Reacties

Wat klanten over ons vertellen

Prettige en persoonlijke begeleiding

Vanaf het eerste contact tot en met de nazorg hebben wij de begeleiding van Peter als heel prettig ervaren. Peter is duidelijk in zijn uitleg en gaf ons goede tips over de keuzes die gemaakt moesten worden. Wat wij vooral als waardevol hebben ervaren, is de goede afstemming tussen wat Peter voor ons regelde en wat voor onszelf prettig was om te doen. Daarbij was Peter altijd goed benaderbaar en bereikbaar; we konden bij hem terecht met al onze vragen, wat in zo'n periode veel rust geeft. Ook de nazorg was heel goed. Het contact bleef warm en betrokken, ook na de uitvaart. Wij kijken met een goed gevoel terug op deze periode en bevelen Uitvaartzorg BijZonder van harte aan.

Tinie en kinderen (Rolde)

Bijzonder, maar precies zoals gewenst!

In de blog van Peter van 2 april 2025 staat al dat wij het afscheid anders dan anders wilden. Dat is helemaal gelukt. Maar precies een jaar na het overlijden van mijn liefste kwam Peter nog even bij mij langs. Fijn even kopje koffie en even herinneringen ophalen. Ook dat is weer bijzonder, en vooral fijn!!!!

Anja (Nooitgedacht)

Zó betrokken

Vorige week hebben wij onze moeder begraven bij Hillig Meer. Vanaf het eerste moment van haar overlijden tot en met de dagen na de begrafenis zijn wij op een bijzondere, warme en liefdevolle manier gesteund door Marian. Met een lach en een traan zijn we samen door een heel intense periode gegaan. Haar humor op precies de juiste momenten, haar nuchterheid en haar vermogen om door te pakken wanneer dat nodig was, hebben ons enorm geholpen om alles te kunnen dragen. Dankzij haar aanwezigheid voelde niets alleen of zwaar, maar juist gedeeld en menselijk. We zijn ervan overtuigd dat onze moeder dit enorm zou hebben gewaardeerd. Dank je wel, Marianne, voor alles wat je voor ons hebt betekend in deze dagen. Het heeft ons geholpen om met rust en een goed gevoel afscheid te nemen van haar. Familie Timmer

Lise Timmer (Gasselte)

Eerbetoon in plaats van afscheid moeder

Peter van Uitvaartzorg Bijzonder zorgt ervoor dat je in een periode van rouw en verlies wordt ontzorgd van de vele praktische zaken die na een overlijden op je afkomen. Zijn betrokkenheid, rust en professionele begeleiding hebben ons enorm geholpen. Dankzij Peter hebben wij op een bijzondere en waardige manier afscheid kunnen nemen van onze moeder. Hij denkt actief mee en geeft waardevol advies om een afscheid geheel op eigen wijze vorm te geven. Die persoonlijke benadering maakt zijn begeleiding echt uniek. Wij hebben bijvoorbeeld zelf een advertentie voor de kranten gemaakt en samen met Peter een prachtige, door ons zelf op maat ontworpen rouwkaart laten verzorgen. Hij ondersteunde ons zelfs praktisch bij het in de enveloppen doen en frankeren van de kaarten. Ook gaf hij goede adviezen over onder andere het bestellen van bloemen. De gekozen locatie maakte het geheel compleet. De foyer in De Boskamp in Assen is een mooie, lichte en informele ruimte met uitzicht op een vijver. Wij kozen ervoor om na de ceremonie een drankje en borrelhapjes aan te bieden, zodat ook gasten die van verder weg kwamen rustig konden samenzijn. Voor ons voelde deze bijeenkomst vooral als een mooi eerbetoon aan onze moeder. Veel aanwezigen gaven aan hoe bijzonder en persoonlijk zij het afscheid vonden. Daar kijken wij met veel dankbaarheid op terug.

Mandy (Schoonloo)

Heel bijzonder

Wij zijn ontzettend dankbaar voor de begeleiding van Peter. Hij dacht echt met ons mee en stond ons bij op een hele oprechte en persoonlijke manier. Het voelde totaal niet standaard of zakelijk. maar juist warm en betrokken, In een periode waarin je zelf vaak even niet meer weet wat je moet doen of regelen, nam Peter veel zaken uit handen en gaf hij ons rust. Ook na de uitvaart bleef het contact prettig en ondersteunend. Peter is vriendelijk, oprecht en neemt echt de tijd om te luisteren. We raden hem zeker aan aan iedereen die iemand zoekt met een persoonlijke benadering in zo'n moeilijke periode.

Gea (Gasselte)

Doen de bedrijfsnaam eer aan.

Uitvaartverzorgers Peter Hendriks en Jaap Lamain van Uitvaartzorg Bijzonder. Hebben wij als bijzonder ervaren. Prettige omgang, rustige uitleg en begeleiding. Zowel voor, tijdens en daarna. En nog!! Hartelijk dank daarvoor.

Fred (Gieten)

Geweldig

De uitvaarten van onze beide ouders was in 1 woord geweldig. Alles super goed geregeld. Peter, jij denkt overal aan. Bv. Mijn moeder trakteerde bij het weggaan altijd op een bonbon. Peter zei, waarom doen jullie dat niet bij het afscheid na de plechtigheid. Zoiets, dat is toch super dat er zo mee gedacht word. En met alles. Niks was te veel. Wij als familie waren ontzettend blij met Peter. Hiervoor onze dank. Groet Alie en Anneke. Fam. Klaassens

Alie en Anneke (ZEEGSE)

Zeer kundige en persoonlijke begeleiding!

Vanaf het eerste gesprek hadden we een klik met Peter Hendriks van Uitvaartzorg Bijzonder. Peter heeft ons op zeer kundige en persoonlijke wijze begeleid bij het proces rondom het overlijden van onze ouders vlak na elkaar en bij de gelijktijdige crematie. Peter stond ons op ieder gewenst ter zijde, telefonisch, via de app en persoonlijk. Mede hierdoor sluiten we een verdrietige periode met een heel goed gevoel af.

Henk (Rolde)

Zorgvuldig en betrokken

Vanaf het 1e telefoontje, midden in de nacht, heeft Peter en zijn zorgteam ons op een prettige en rustige manier begeleid. Ondanks het tijdstip werd er alle tijd genomen om de benodigde zaken te bespreken en te doen. Niets werd ons opgedrongen, niets geen gehaast. Ook de dagen na het overlijden van pap was er regelmatig contact, steeds op een warme en plezierige manier. Afspraken werden nagekomen. De condoleance en uitvaart waren tot in de puntjes geregeld. Heel prettig was ook het nagesprek, ongeveer 3 weken later. Gewoon even met een kop koffie vragen hoe het met iedereen gaat, of er nog iets gedaan kan worden voor ons. Het is fijn dat in een verdrietige periode iemand als Peter je zo ontzorgt, het was een periode met een lach en een traan. Bij een volgende uitvaart kan je weer op ons telefoontje rekenen. Jan en Ina

J. (Rolde)

Bedankt!

Wij hebben Peter heel erg prettig mogen ervaren. Vanwege zijn begrip, empathie en de rust die Peter uitstraalt. Peter staat paraat wanneer je hem nodig hebt, je kan hem bellen en de tijdstip maakt niet uit. Een liefdevol en betrokken persoon die overal rekening mee houd wat er allemaal op je af komt. Het was een bijzondere mooie uitvaart. De naam zegt het ook al: Uitvaartzorg BijZonder. Dat is het zeker, daarom ook in één woord: Bedankt!

Edin (Assen)

Benieuwd naar meer reacties?